Jun 3, 2009

zaman skolah2 dulu

aku dlu seorg yg amat pendiam..
aku stat jd gitu mase aku form4 koz aku kehilangan seorg kawan yg amat penting btku..tnpa die, aku x berupaya nk study.die byk tlg aku..tyme skolah dlu, aku jenis yg x rmai kwn.dari form1 sampai la form3 aku hanya ada 3org kawan yg sangat akrab.nisa, aku n solihah.tp bgku, sahabat yg mmg akuamat rapat pd ketika tu hnya solihah..bila form4, kitorg berpisah.nisa still kelas yg same, while aku n solihah dpt naek kls sains tulen..xsempat aku duk sblh meja solihah, die dapat twrn ke mrsm..aku kesepian..

tyme tue, aku rs, aku dipinggirkan oleh bdk2 kls yg dari form3 duk kls tu..mybe die x knl lagi aku..aku rs rendah diri yg teramat sgt...stiap pg, smpai kls, aku duk kat kusi aku n wt keje sndri tnpa menghiraukan rkn2 sekelasku yg laen..sampai la aku form5..bile msk form5 bru lah aku berani menyapa n bertegur sapa ngn bdk2 kls aku..aku dikenali dikalangan guru2 pn disebabkan sifat pendiamku yg melampau nie.

sbnrnya, aku bukan pendiam.ataupun sombong.tp aku jnis yg suke bt hal sendiri..truk aku dlu kan..


ni kek bufday ina mase sblm spm.. ni sbhagian daripada bdk2 kls aku..hjung2 zaman persekolahan ni aku dah boleh masuk geng dah ngan sesetengah clasmates aku..

4 comments:

Sheikh Ridwan said...

hey3 bile mau buat reunion geng2???
:(

anis said...

tu la...da lme duk pkr2 ni..mntak tlg ngn bayah, abang....

aans_wer said...

post neyh ...kinda nostalgialic...even u didn't stated it here but all the memories we shared togather keep running in my mind...the 3 of us..rindu~huhu...btw,tgk gmba2 krng bt ak sgt jeles...u guys get along pretty well .. hmmm very well actually and i'm proud of that..huhu...

anis said...

hahaha...u too..cumel jer skrg.. =)