Jul 10, 2009

tempat bertapa...

dah nk dekat seminggu dah duk dlm kolej..n dekat seminggu jgk la x on9..ye la, first day kuliah pon dah ade esemen...redha je la..ni bru blh on9..tetibe rindu plak tempat2 pertapaan aku kt umh..mmg bertapa ah..wifi pon sepantas kilat.tipu r sepantas kilat, ok, laju la drpd wifi kt bilik kolej nie..agak lmbt, n kadang2 tu trputus talian..huh,..tp tetap bersyukur sbb dpt wifi drpd blik2 mmbe yg x dpt langsung tue...

then, ni la tempat pertapaan aku kt umh mase cuti sem baru2 nie..


mule2 kat cinie...

pastu duk menggatai amik gmbo..



with my beloved sis sengal!!..hahaaha..





kalau tgh2 malam mata x ngantuk, kat atas katil pon jadi...


bilik adik pon jadi mangsa aku duk melepak ngan laptop tu..

nie destinasi trakhir aku duk bertapa..yela, dah nk blik kan.so, kne la lepak kat luar bilik lak..

and, nie gmbr2 kitorg duk menggatai ngn cristal eye..


aku buruh kasar.....
x der ah.. ktorg ader buat kad CIDB sbb nk amik kusus wt landscape, so dpt la topi buruh kuning nie..

k, bye...

4 comments:

i n u ya =] said...

byknye tmpat bertapa die..hehe...

anis said...

kaki harus bersenam.. XP

Ika Razak said...

nasib baik toilet tak jadi tempat bertapa gak hehehe (just kidding) salam perkenalan .. :P

anis said...

hihihi...tu la.. naseb baik laptop bkn water prove..