Dec 26, 2009

saat itu

dulu, suke sangat bazirkan kau.. aku selalu lena. selalu je bt endah x endah.ala, muda lagi, bila dah nk senja, baru la nak mula..bila dah malam, padan muka aku x nampak sebab dah gelap..takpe, lampu suluh kan ade..gune jela kan.. yup, ade bantuan.. bile dah biasa dengan bantuan, macam mana na berubah?? bila nak berubah?? bila bateri habis baru nak berubah?? lantak ah..

kadang kadang, lampu dah malap. tapi dare lagi nk jalan tengah malam gelap..
bile dah tengah malam, hujan, blackout, n xde bateri baru nak belajar jalan tengah hari??
masih belum terlambatkan..
tapi, padan ah ngn muka kene lalui jalan yang gelap tanpa sedikit pun cahaya..
dulu, aku tinggalkan kau..
sekarang, kau balas balik kat aku..
terima kasih..
sebab kalau kau x balas balik, mesti aku x tahu mane keberanian aku, mane kemampuan aku yang sebenarnya.
aku pun dah tahu yang aku sebenarnya xperlu jalan bertemankan lampu suluh sebabnye, aku bijak gune cahaya matahari di siang hari..

so,, DONT WASTE YOUR TIME BECAUSE YOUR TIME IS RUNNING OUT!!

ha.ha. pelik kan.. ('_')

No comments: