Feb 12, 2010

klu dah gile tu.......meghoh r jugok...

sem nie entah kene sampuk ke ape la tak tau..mungkin spirit kak zaza sem lepas yang suke decorate bilik ter-tempias kat saya lak sem nih.. kalu dlu, kawasan kak zaza dalam bilik, pergh! kemas jer, comei jer...rajin tol la makcik tu mngemas bilik.sem nie duk ngan kak fad lak..kak fad bese-bese je tapi syok bile berbual ngan die sampai kadang tu terlambat g kelas sebab duk asyik melayan cerite-cerite die..huhuuu...

 ni katil saya sem ni, sem sebelum,  n sem selepas sampai saya grad,

 gune kertas hadiah jek.. -credit to yunie n zurin - (^-^)


nie "cocain".. "try" ni baru boleh tido..

saya x suke hipokrit.. kalu sepah, biarkan sepah..


ada tiga bahagian. 1st meja solek, 2nd, port makan sorang2, n 3rd meja blajar. maklum la duk bilik kolej.. sempit tu bese la..


before gi kelas or kuar, habiskan mase dalam 5 - 10 minit kat kawasan ni. pempuan katekan..


meja study....


tepi kiri tempat letak stock makanan ringan n barang-barang laptop..kanan, semua jenis beg ada kat cini..
port makan paling best bile kak fad ajak kawan2 die lepak dalam bilik n dah tak de ruang nk duduk sbab penuh ngan kawan die.huhh..dalam kotak putih ada gula-gula, cream n gula mcD punya...banyak gile amik kat mcD ari tue..hahahaha!!!!
 alas tempat makan x nak bagi cover almari kotor..

  
 nasi lemak ayam rm2.20.. mesti cuba.best gile!! zurin nasi lemak jual!! promote nie.. (^-^)

   
my inspiration...
 wall divider ni saya buat dari reben beli kat kedai jahit kat deret kedai salsabila.murah jer..

  
 color gmbar x bape nk cantik sebab print pakai kertas bese..

-xoxo!-
 

No comments: