Apr 30, 2010

sape nak lawan muncung itik??

 

scan0012

tengok budak kecik yang pakai baju kaler merah yang kene dukung tu..

 

 scan0053

 scan0055

 

Untitled tak pernah kenal erti senyum. dengan muncung itik, dahi berkerut..

 

scan0043

 

mase main dengan sepupu-sepupu kat kampung pon masih lagi sayang akan muncung tu…

 

scan0052

muka mesti macam orang ade 1001 masalah.kalah PM.

 

scan0068

tiap kali amik gambar muka mesti macam ni.ter-automatik.

 

scan0107

amik gambar grad tadika pon muncung itik taknak tinggal.

 

scan0073

maksu kesayangan nak kawen, semua gmbira.budak baju hijau  sorang tu je yang sedih.anak sedare kesayanganlah katekan..

 scan0076

juara muncung itik n kuat merajuk dua-dua budak ni nak conquer.

 

scan0060

hah, comel la tu buat mulut macam tu.sepupu awk pon xleh lawan..

1 comment:

plankton said...

seyesly..u look cute..bwahaha