Dec 24, 2010

Contest Aku dan Kaca Mata

 

hye, sebenarnye dah lame tak bukak blog sendiri ni.. n hari ni tergerak la hati nak blog walk kat blog member2.. so, terserempak pulak dengan satu lagi kontest yang telah di join oleh nurul asma kawan saya ni..fuu… nak join jugak boleh?? theee….

 

IMG_2324

ini penganjur kontest ini ye. banner ni harus lah diletakkan di side bar.. kat bawah gambar tu dah ade url blog die. nak join boleh la ke sana.. ^_^

ini pulak gambar yang saya pertandingkan.. tak da pulak syarat die limit berapa keping gmbr. so saya letak gmbr2 yang saya pkai spect hitam n judgement boleh buat pilihan ye.. ^_~

18-12-10_1341

entry kat bawah pon guna gmbr sama… –_____-

DSC05383

26-11-09_1203

yang atas sekali adalah yang latest punya..

tag 2 orang:

farah nabila

ayuni zafira.. ^_^

 

side bar saya di bawah ye.. sila lihat banner dibawah..

done~

berape kontest da join ni… takde yang menang tak tahu la….. huhu…

1 comment:

Syafiq Rosli said...

toing2..tuan tnh da tgk..nice poto ya..all da best..hehe