Jan 10, 2011

hey boots!

 

tahun baru ni citarasa pun baru. citarasa saje lah. bukan nak memiliki pun sebab sudah tahu tak mampu nak memilikinya. sekarang tengah kemaruk nak pakai heels yang depannya bertutup. macam boot or oxford heels. ye lah, zaman skolah dulu rajin jugak pkai boot. siap berbunyi-bunyi lagi bila hentak kaki. tak percaya??

418491449m

ni, ni.. ni time skolah dulu-dulu.. tak clear sangat sbb gambar lama.

private_1_976c229b300715744c0fd52d9f9d221c173e9f92884b648f2b5311872e324d2fl

pakai baju kurung pon kene pakai spike boots.saya yang kurung hijau atas tu.

tapi sekarang sebab rindu nak pakai balik boots tapi sudah tak de kesempatan macam dulu lagi, so, saya sekarang ni sangat-sangat la excited nak pakai boots or oxford heels macam kat bawah ni..

 

61421_110612765665462_102920626434676_85906_5305196_n

236437_366_45

ankle-boots-women-lace-up-high-heel-ankle-1-origin

sudah tahu tak mampu dan tak sesuai nak pkai kat tanah kering kontang seri iskandar perak ni..

(-_-)”

No comments: