Jan 11, 2011

kes heels lagi

 

assalamualaikum….

baru je beli wedges baru sebelum masuk sem nih. haih! hari kedua studio dah putus?! rasa macam nak nanges!! sabar sajalah.. lepas ni dah tak leh pakai wedges yang bertali dah.. lasak sangat..dah 2 pasang dah wedges baru saya rosak. >_<  herm… nanti nak beli boots lah.. haish! baru buat entry boots. mungkin nak suoh saya betul-betul beli kotnye. boots tak putus kan.ye lah nak putus ape. adoyai…

 

11-01-11_1642

muka kepenatan kelas dari pukul 8 hingga 4 petang dan malam ni pulak 2jam.. =_=

 

 

11-01-11_1646

ape-ape pon, walaupon wedges putus di tengah khalayak ramai masa berjalan nak g kelas tengah hari tadi, kena jugak yakin dan tabahkan diri sendiri.. fuh! menguji betul…

wassalam…

No comments: