Jan 5, 2011

tag dari cik puan plankon. hehe

 

Assalamualaikum!

nak jawab dengan soklan jugak boleh??

1. apa benda paling penting dalam hidup anda?

kalau manusia boleh tak?

2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?

carger fon motorola boleh?

3. dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?

tak nak  jawab boleh tak?

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?

rase-rase?

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

biasanye macam mane tu?

6. novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?

saya ni suka membace ke?

7. antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

untuk apa soklan ini?

8. namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?

tak nak namekan boleh tak?

9. adakah korang basuh baju korang sendiri?

kalau saya masukkan baju dalam mesin basuh tu sape yang basuh agaknye ye?

10. di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?

erm.. boleh tolong jawabkan tak?

11. pilih salah satu, peluk atau cium?

nak tido boleh?

12. beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?

benda ape tu?

14. 5 lagu yang korang suka and selalu dengar?

eh, eh, ade lagu baru ke dalam laptop aku??

15. 3 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini ?

siape-siape saje boleh tak?

done!~ hehehe.. =P

No comments: