Mar 16, 2011

tiba-tiba saya rasa tersentap sekejap.

 

assalamualaikum…

saya bukan gila followers ok!

tapi, agak tertanya-tanya la kenapa tiba-tiba followers saya berkurang?? sebab blog saya tak sedapkah?? kalau dulu kamu follow saya sebab apakah?? dan kenapa sekarang kamu sudah unfollow pulak?? agak la… agak tersentap r sekejap. nak tahu jugak niat apa kamu follow saya dan unfollow balik? adakah sebab saya tidak follow kamu?? oh!!!! saya bukan senang-senang nak follow orang dan suruh orang follow saya! kalau kamu rasa blog saya sedap, up to you lah nk follow ke tak nak. tapi bila dah follow tiba-tiba tidak itu, ia mendatangkan kemusykilan dalam diri saya. tak kesah la nak follow ke tak.saya buat blog nie pon cuma suka-suka saja.tempat melepaskan perasaan.dan ini adalah perasaan saya sekarang..

 

okeh, sekarang sudah kembali normal sebab tak rugi apa-apa pon hilang followers sebab blog ini bukan untuk siapa-siapa.hanya kepada rakan-rakan sahabat handai yang jauh nak  mengikuti perkembangan saya sahaja… ^_^

wassalam….

No comments: