May 15, 2011

,

assalamualailum,

semua orang tahu maksud simbol ini “,” koma rite?

koma (,)= berhenti seketika.

ok, sekarang  ni saya memang sedang koma dalam belajar. saya tak faham dan tak nampak apakah kelebihan dan kemana hala tuju seorang graduate yang memegang diploma dalam jurusan perancangan bandar dan wilayah? wait! jangan sentuh pasal degree okay.kerana saya sedang koma dalam pelajaran!!

saya pun buta dengan jurusan ini. sedangkan diploma kejururawatan boleh mencapai rm10,000 sebulan dan bekerja diluar negara. yes! that is my target. go to oversea, and earn above rm5000 a month.

adakah perancangan bandar dan wilayah ini berkedudukan sama dengan kejururawatan???

atau,

perlukah saya mengambil diploma kejururawatan seperti rakan-rakan saya yang lain??

ya, ya…. mak ngah saya nurse veteran, mak encik muiezz saya pon sama. maklah saya pun jururawat. perlukah saya mengikut jejak mereka?

saya perlu mencari jawapan bagi soalan pertama saya kerana ia sangatlah penting dalam meneruskan kehidupan seiring dengan usia saya sekarang. –_-‘’

wassalam…

No comments: