Aug 29, 2011

kenapa

 

kenapa kau buat macam tu? ape sebabnye? tak ckup sempurna lagikah?

sampai hati kau buat macam ni. tak sangka langsung. tolonglah.. sanggup merayu kepada kau. jangan karamkan bahtera ditengah lautan, jangan terjun cerun dalam. sampai tua, sampai mati pun takkan dapat panjat naik baik. menyesal tak berguna dah. kenapa pilih jalan tu? sebab ukiran pintu dia cantikkah? besarkah? emaskah? tolong….. apa yang kurang? kau tak ingatkah tika kau kedana, tika kau mengemis siapa yang telah melabur wang dan masa untuk kau hidup senang hari ni??? kau tidak terfikirkah kenapa?? kau sudah tak sayang?? kenapa, kenapa, kenapa? mengapa? kami bingung kau buat macam ni.

aku pilu.

aku sedih.

aku kecewa.

aku hampa.

aku kesal.

aku hambar.

kenapa kau jadi sebegitu kejam sebegitu betina???

 

aku tidak ada apa-apa dengan kau. tapi aku tetap kesal dengan pilihan bodoh kau.

 

kau buat aku rasa nak mengurungkan diri didalam bilik, duduk diatas katil, menangis sepuas-puasnya sambil menatap semua gambar-gambar kau. kau kejam!!

 

aku doakan supaya tuhan membuka hati kau, biar kau sedar sebelum kami menutup pintu hati kami sepenuhnya lalu mengunci dari kau. biarlah kau sedar, kau kembali kepangkal jalan…amin..

 

T___T

No comments: