Aug 15, 2011

shea butter

assalamualaikum..

haish, tak pasal-pasal aku beli aspior shea butter nih. tak tahu menahu pun ape ke bende bende alah nih. beli ni pun sebab dipromote oleh kakak kpada isteri spupu saya.. huhu.. tapi yang pasti butter ni membuatkan kulit lebih licin dan lembab..

saya beli shea butter ni pun sebab dia 100% asli tanpa bahan kimia dan diproses melalui sejuk beku... lebih kurang macam tu la nak tau lebih lanjut boleh google ye..

misi seterusnya adalah nak guna produk tradisional iaitu bedak sejuk. ^_^
zaman sekarang dah ade bedak sejuk yang lebih mujarab mungkin iaitu tabloq. tapi macam susah je nak beli kat pasaran luar sane.. kene beli online je.. >.<

wassalam..

No comments: