Sep 21, 2011

Al-Fatehah

 

innalillah…..

aku baru tahu yang cikgu aku time skolah rendah dlu dah meninggal bulan julai baru ni…

baru tahu! beberapa detik ini aku baru tahu!!

 

tu pun sebab aku terbaca blog adikku..

 

pada mulanya ingat nak kol ebby lepas ofis hour.tapi aku tak dapat nk hold prasaan aku.aku nak tahu jugak cikgu mana yang meninggal. betul ke cikgu aku yang tu??

 

 

then, aku bukak blog skolah lama aku, SK Kuala Berang..

 

 

 

 

 

 

serius……

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aku tak cam cikgu aku…..

 

 

 

 

 

 

 

aku terus kol umi nak mendapatkan kepastian.then, umi cerita, cikgu tu la.. beliau sangat lain time dia mengajar aku dengan sebelum dia meninggal. umi cakap, cikgu roslan ngah ni la yang selalu alang and akak bercerita lepas balik sekolah time skolah rendah dulu..

 

 

 

aku terkedu…

 

 

 

sebak yang teramat  sebab aku baru tahu….

 

 

 

 

 

 

 

memang berjujuran air mata aku… dah tak dapat nak tatap lagi gambar beliau kat blog skolah tu..

 

 

 

 

 

semoga rohnya ditempatkan dikalangan orang yang beriman dan semoga beliau sentiasa mendapat pahala yang berterusan hasil beliau mengajar kami semua…. Al-Fatihah kepada Allahyarham Cikgu Roslan Bin Ngah..

T__T

No comments: