Sep 23, 2011

korea

k pop
gambar sekadar hiasan.
heh, aku tak suke sebenarnya nak bergambar dengan posing korea habes nih. ni la first time aku posing mengunakan pose kecomelan korea.ahak! terperasan plak comel. =P ok,ok aku tau mcm anak gajah jek..


k-pop punya wave sekarang bukan main dasyatkan siap boleh menyebabkan sawan yang berhari-hari belum pulih.. sejujurnya aku memang tak berminat k-pop k-pop nih. tapi xde la mcm nk kondem orang yang gile k-pop.. boleh dikatakan macam, “oo,,, dorang yang nyanyi lagu ni..” “oo..ko minat kumpulan k-pop yang tu yang ni…” kemudian buat bese. takde la nak tergilekan sangat sebab taste aku bukan korean yep.. aku lebih suka arabic, Mexico punya orang.. haha.. tu la taste aku.. =P dan dan tak nak ngaku asian kan…. =PP oh, filipina pon aku gila.


yang pasal k-pop ni, aku macam tertanya-tanya la kan kenapa la gelombang k-pop ni begitu besar sampai bahasa mereka pun sanggup blajar sendiri nih. fuh, hebat!. aku memang tabik spring terbaik lah pada orang yang berusaha sendri blajar bahasa mereka..


pada pendapat aku, selain daripada penampilan, gaya, ke-hemsem-an and kecomelan k-pop ni, faktor lain yang dorang ni  menjadi begitu menusuk dikalbu peminat ialah dorang punya tarian yang superb and cerita-cerita, drama-drama cinta mereka yang memang nusuk jiwa. sampai tengok sorang-sorang depan laptop pon boleh nanges tersedu-sedu tahu. sebabnya, dorang punya drama takde la terlalu hyperbola sangat contohnya kalau dorang nak menampilkan individu tu kaya, takde la die buat kayaaaa sangat or kalau miskin, miskin gile-gile sangat.then, dorang punya jalan cerita memang kebiasaan dalam hidup kita. tak la merapu merepek. kiranya memang diterima akal  dan benda-benda tu memang terjadi dalam kehidupan sebenar. common life la.tu bile kite tengok cerita-cerita dorang kita akan rasa macam dekat je dengan kehidupan kita.bab lagu pulak, dorang punya lagu memang best dan dorang punya tarian memang memukau penonton.so, tak hairan la dorang boleh jadi tsunami k-pop buat zaman sekarang..



kadang-kadang aku meluat jugak tengok dua orang adik aku kalau dan dorang melayan cite korea. pehhhhh..memang buat aku naik menyampah. aku macam bese, duk depan laptop online then terdengar dorang duk “ eeee!! comelnye!!!” “eee tu,, eeee ni,,,” awwww awwww depan tv. aku ngan akak aku ni memang kureng sket la bab-bab korea kan. aku and akak aku pun ape lagi, tengok la tv tgk cite ape la budak-budak nih duk eee eee  awwww awww tu, hem… korea rupanya..













skali hero die kluar..












DENNIS OH!!!!!!

DennisOh

AWWWW!!!!! AWWW!!!!! AWWWW!!! AWWW!!! ensem gile weh!!!! ensem gile gilewww!!!!!  OHHH, DENNIS OHHH,, OHH OHH, HOHOHO!!!

terus sawan dua dua. fine.bye.

wassalam.. –_-

6 comments:

#miss ultrapink (: said...

nice pic aniss , ;)

anis said...

huhu..thanks yea.. ^_^

plankton said...

ahaha..slhah pon tak minat sangat korea ni..tapi mmg tak dinafikan depa semua kbnyknny cute comel hensem segala kan..hu2..sbb tuh kenkdg even xde mood nak tgk drama diorang, still melekat je dpn laptop pasal cair tengok hero..sigh~

btw nik gne autocorrect ke?ade sdikit typing error..

test aku bukan korean --> taste

dorang punya lagi memang best--> lagu

anis said...

kan. klu melayan cte korea pun time mmg xde stok movie dh.. tp klu dn melayan memang meleleh2 air mata. plakon x ensem pon blh ckp ensem.. =PP

a'aa.. ye la, tenkiu solehah.. ^_^

Ann Ishak said...

bab ceritera drama2 ni memang layan tapi lagu tu ada sikit pening...diakui pelakon2nye memang boleh bawak termimpi2 hihihihi

anis said...

Btul2 akak ann.pelakon die lawa2 dah la comel2 emcem2 mmg boleh bwk mimpi..jeles tgk kulit dorang yg gebu2 tuh.