Feb 23, 2012

dihargai

 

assalamualaikum

 

aku ingat, aku dapat lari dari mereka.

tapi aku silap.

jika aku lari, mereka yang setia bagaimana?

maafkan aku.

 

aku sedar aku hanya picisan

makin tua makin menyengsong

makin lama makin hambar

seumpama membancuh air yang tawar.

 

bila aku susuri mereka yang setia,

aku terasa amat dihargai.

apabila aku berada disisi mereka.

membuat aku terharu.

 

biarlah mereka si setia seorang dua.

atau jarang menyinggah

tapi tetap aku terharu.

kerana mereka sudi tanpa aku tahu.

 

terima kasih semua yang setia. :’)

tak lupa juga yang diam-diam. =)

aku percaya kau semua wujud dilaman aku.

 

 

 

Plankon

 

plankon

plankon2

 

 

anon privasi

kakak

kakak2

 

 

nuruashia

 

ashia

ashia2

 

 

 

4rah

 

4rahbcuk

 

4rahbcuk2

 

sindarela

sindarela

 

sindarela2

 

 

cimicomot

 

cimicomot

cimicomot2

 

 

 shizakiena

shizakiena

 

shizakiena2

 

insyaAllah bila aku bersedia, aku akan tukar link blog ni ke link nikfarahanis. link ni untuk sementara. blog untalkative’s blog akan aku simpan saja. aku nak simpan blog tu sebab dalam tu banyak sangat rahsia yang tak perlu dibaca oleh sesetengah pihak. nak delete kang banyak sangat.sayang.

 

fyi, blog ini adalah baru dan tak ada follower. if follower untalkative’s blog yang setia membaca, bolehlah follow balik. tekan kat navibar atas sana je.. =) maaf. kesulitan amatlah dikesali.. (-_-)

 

wassalam…

No comments: